vrijdag 29 augustus 2008

Doel bereikt en dan?


Het valt me zwaar om de juiste woorden te vinden. Ik ben leeg en moe. Na de heftige voorbereiding en de moeizame start is het tweede deel van de reis voorspoedig gegaan. Is het avontuur wel zwaar genoeg, de uitdaging groot genoeg? De komende dagen even alles laten bezinken zodat ik later een betere afsluiting kan schrijven. Op dit moment overheerst vooral de verbazing dat we met 2 Puch Maxi's en een Piaggio scooter in Rome zijn gekomen... Bizar toch?

3 opmerkingen:

Ethel zei

Niet zwaar genoeg? Dan ben ik benieuwd wat jullie een volgende keer gaan doen ;-)!

Unknown zei

Belissimo! Ze zijn er... 2200 km op een puch!! Bijzondere prestatie. Als het niet zwaar genoeg was kun je nog altijd terug rijden op dat ding!
Ik spreek mijn felcitaties uit en jullie krijgen mijn herspect. Ik verwacht een zeer uitgebreid verslag in 3-voud na terugkomst en dan krijgen jullie een pot bier toe. Zo, hup, dat hebben jullie dan ook weer verdiend. Succes met feesten en andere zaken. Doe nu effe rustig aan oke?

Ciao

Unknown zei

Gefeliciteerd! Het is een wereldwonder dat jullie het gehaald hebben, helmpje af!