donderdag 21 augustus 2008

260 kilometer


De scooter heeft aandacht nodig, de achterband heeft al een hele dag een nare bobbel en droogte scheuren. De bobbel is zo groot dat ie zomaar kan klappen. De ochtend dus weer verkloot met een nieuwe band regelen. Pas om half 12 vertrekken we echt. Vandaag een andere tactiek, we blijven op de wat grotere wegen om meer km te kunnen maken. Dat werkt redelijk goed alleen de grotere steden zijn nog wat lastig met hun snelwegen netwerk. Weinig pauze en flink doorrijden betekent dat we vandaag 260km rijden. Om half 11 zijn we op een camping, doodmoe maar wel voldaan.tent opzetten, snel de blog bijwerken en om kwart voor 1 kan ik gaan slapen.
P.S. Het is hier in de heuvels best fris. Ohja, Bart heeft de camera van mijn telefoon gefixt.

1 opmerking:

Unknown zei

Heej Helden!!
Het gaat lekker hier vandaag. 2 gouden medailles op de spelen (ja Bart zelfs met waterpolo en zwemmen!). En jullie? Volgens mij hebben jullie al een bakje met respect gescoord. Kom op en laat me verrassen met jullie gestuntel in Alpen. Nee, ik heb geen medelijden. Nog niet...het kan nog erger...
Geert