dinsdag 26 augustus 2008

Close to Rome


Weer een mooie dag. Van Florence naar Lago de Belsano (of zoiets). Vanaf nu nog 120km naar Rome. We hebben het relatief rustig gedaan vandaag, het is ook erg warm. Zo'n 36 graden in de schaduw en in de zon is het niet echt lang uit te houden. We rijden dan ook in korte broek en t-shirt plus sunblock. 
Vanmiddag was een rare middag, de rit duurde langer dan we dachten en alle drie zaten we er een beetje doorheen. Ik had moeite geconcentreerd te blijven en zelfs mijn scooter voelt aan alsof hij vermoeid is. We zijn nu zo dicht bij dat ik aan allerlei dingen tegelijk denk en tegelijkertijd probeer ik nog het hier en nu in me op te nemen. Vermoeiend. Morgen gaan we proberen ons door de chaos van het verkeer in Rome te wurmen. Ik ben benieuwd....


6 opmerkingen:

mier zei

suc6

mier zei

met de laatste loodjes!
Goed finishfeestje!

Ethel zei

Hé mannen, wauw, jullie zijn er al bijna, wat fantastisch! Al mijn twijfels zijn nu weg ;-). Geniet van de laatste kilometers en hopelijk ook nog van Rome. En tja, tot gauw, kan het poepscheppen weer beginnen Bart, heb je vast gemist, haha. Ciao!

Marco zei

Hartstikke leuk om de verhalen te lezen, ben best jaloers! Veel plezier in Rome.

PS doe de groet(en) aan Ceasar

Unknown zei

Ha die Bart, ziet er goed uit. Suc6 laatste stukje.
groetje Babette en Harold

Unknown zei

ook voor rest van de mannen uiteraard veel suc6!